Hoi, aangezien we weg willen van Big Tech bedrijven zoals Meta met Instagram en Facebook hebben we onze prive social netwerk opgezet.
Geef maar een seintje als je wilt mee kijken, dan maak ik een account aan als je nog geen Fediverse / Mastadon account hebt.